Έχοντας «χτυπήσει ταβάνι» στο ηλεκτρονικό εμπόριο

(NEA YOΡΚΗ) Αν και η εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει τις πληροφορίες, δημοσιογραφικές πηγές θέλουν τον κολοσσό της ομορφιάς να διεξάγει διαγωνισμό με δύο ξεχωριστά σκέλη, με budgets γύρω στα 4 εκατ. δολάρια. Η πρώτη ανάθεση αφορά στην παρακολούθηση των ψηφιακών μέσων για τα διάφορα brands, με την επιτυχία του νέου συνεργάτη να κρίνεται σε επίπεδο brand metrics και engagement, και όχι τόσο ως προς τη μεγιστοποίηση κερδών.

Το δεύτερο κομμάτι περιλαμβάνει την υποστήριξη των τομέων media optimization και analytics, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο σύμφωνα με το brief, έχει καθηλωθεί στα ανώτατα όριά του. Παρόλο που οι αναθέσεις επικεντρώνονται στις ΗΠΑ, αποκαλύπτοντας την πιθανότητα διεύρυνσής τους σε παγκόσμιο επίπεδο η εταιρεία ζητά από τους συμμετέχοντες να έχουν «φυσική παρουσία» στη Μέση Ανατολή, τη Λατινική Αμερική και την Ασία, ενώ ιδιαίτερα επιθυμητή είναι η ισχυρή δυναμική στην Κίνα.