Την αποστολή να αφήσει πίσω τον παραδοσιακό της χαρακτήρα ανέλαβε η Conde Nast και να μετατραπεί σε έναν «video-first» publisher.

Η εταιρεία μέσων ενημέρωσης δραστηριοποιείται στον χώρο από το 1909, ωστόσο, σύμφωνα με την Chief Marketing and Revenue Officer, Pamela Drucker Mann, η εταιρεία καλείται να φιλοξενήσει μια οικογένεια brands που θα προκαλέσουν disruption στην ψηφιακή αγορά video περιεχομένου, προσελκύοντας νέα κοινά που δεν είναι εξοικειωμένα με τα έντυπα Μέσα της εταιρείας.

«Πρέπει να επανασυστηθούμε σε κοινά που βρίσκονται μακριά από το έντυπο οικοσύστημά μας εδώ και καιρό, ενώ στις ψηφιακές πλατφόρμες συστηνόμαστε για πρώτη φορά», δήλωσε η ίδια. Σε πρόσφατη παρουσίασή της στο IAB Digital Content NewFronts, η Conde Nast παρουσίασε τη νέα της video-first διαφημιστική προσφορά, το Conde Nast Prime Time. Πρόκειται για την εξέλιξη του Conde Nast Prime, προσθέτοντας third-party measurement σε συνέχεια συνεργασίας με τη Nielsen.

Επίσης λάνσαρε τη νέα λύση Prime Placement, η οποία αποτελεί ουσιαστικά ενσωμάτωση προϊόντος, διαθέσιμη για τα πιο δημοφιλή της προγράμματα. Ο οίκος ανακοίνωσε επίσης ότι θα επαναφέρει 50 πρωτότυπες ψηφιακές σειρές και σχεδιάζει να λανσάρει 175 digital video pilots για τη σεζόν 2019-2020 σε όλα τα brands του.
(Πηγή: TheDrum)