Την Τετάρτη 31 Μαΐου στο Digital Beauty Forum
Την Τετάρτη 31 Μαΐου, beauty brands, consultants, δημοσιογράφοι, bloggers και digital influencers, συζητούν για ό,τι πιο φρέσκο έχει να παρουσιάσει η συνεργασία της αγοράς ομορφιάς και του digital, στο πλαίσιο του Digital Beauty Forum που διοργανώνει το Fashion Daily και το Marketing Week.

Παράλληλα, οι τέσσερις διεθνείς keynote speakers του συνεδρίου, Sue Seel, London College of Fashion, Jonathan Chippindale, Holition, Francesco Rizzotti, Hekate Cosmetics, Minter Dial, The Myndset, θα μεταφέρνουν τις διεθνείς τάσεις. Το συνέδριο έχει προσελκύσει το μαζικό ενδιαφέρον της αγοράς, καθώς 200 περίπου στελέχη της θα βρίσκονται στο Maroussi Plaza για να συζητήσουν, να αντλήσουν έμπνευση και να κάνουν networking στο πλαίσιο του συνεδρίου που διοργανώνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Μέχρι στιγμής έχουν δηλώσει συμμετοχή οι μεγαλύτερες μάρκες και εταιρείες και οι συνεργάτες τους, όπως Ales Groupe- Lierac, Apivita, Beiersdorf Hellas, Cosmetic Derma Medicine, Cosmobrands, Coty Hellas, Estee Lauder Hellas, Fresh Line, Henkel, Ikonomakis Salons, Inglot, Kerastase, Korres, L’Oreal Hellas, MAC, Medisei, Notoscom, Oriflame, Perfumeland, The Body Shop Greece, Γρ. Σαράντης, Communication Effect, Convert Group, Digital Minds, Generation Y- International eBusiness Experts, Palo Services, Skroutz, Tempo, Tribe κ.λπ.

Στον διάλογο συμμετέχουν, επίσης, έμπειροι δημοσιογράφοι και bloggers στον χώρο της ομορφιάς από δημοφιλή beauty properties, όπως LadyLike.gr, Queen, IQ Beaute, Skingurus, The K-Magazine, Lifeguide.gr κ.λπ. Τη θεματολογία ολοκληρώνουν παρουσιάσεις με ερευνητικά στοιχεία και καλές πρακτικές από τις εταιρείες Convert Group, Generation Y- International eBusiness Experts, Palo Services και Truberries.