Το 11322 λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα
Στον πενταψήφιο αριθμό 11322 μπορούν πλέον να καλούν οι καταναλωτές που θέλουν να ενημερωθούν για οποιοδήποτε θέμα σχετίζεται με τη σύνδεσή τους στο δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Αττική.

Η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΕΔΑ Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές Οκτωβρίου και είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Καλώντας στο 11322 με αστική χρέωση, οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούν με εκπρόσωπο του τμήματος υποστήριξης πελατών για οποιοδήποτε θέμα αφορά στη σύνδεσή τους ή με το κέντρο άμεσης επέμβασης της εταιρείας προκειμένου να αναφέρουν κάποια τεχνική βλάβη ή δυσλειτουργία στο δίκτυο. Μέσα από την ανάπτυξη σύγχρονων και ευέλικτων καναλιών επικοινωνίας, όπως είναι η εταιρική ιστοσελίδα www.edaattikis.gr και η γραμμή εξυπηρέτησης 11322, η ΕΔΑ Αττικής επιδιώκει την οικοδόμηση ενός τεχνολογικά προηγμένου συστήματος εξυπηρέτησης.