Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, η αλυσίδα KFC με την ευκαιρία συμπλήρωσης 15 χρόνων πορείας της στην ελληνική αγορά, παρουσίασε στους δημοσιογράφους τη νέα της επικοινωνιακή στρατηγική, η οποία επικεντρώνεται σε κανάλια και μέσα που χρησιμοποιεί δυναμικά το νεανικό κοινό, όπως είναι π.χ τα social media και ειδικότερα το YouTube. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η νέα συνεργασία της αλυσίδας με τον γνωστό chef Άκη Πετρετζίκη, o oποίος πρωταγωνιστεί σε viral videos της νέας καμπάνιας, η οποία βρίσκεται ήδη «στον αέρα» και σηματοδοτεί τη νέα, μοντέρνα, νεανική ταυτότητα των KFC, όπως ανέφερε ο Μάριος Γεωργακόπουλος.
Ποιότητα και ελληνικότητα
Αναφερόμενος στο ζήτημα της ποιότητας, ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας ανέφερε ότι τα KFC είναι πιστοποιημένα με ISO 22000, χρησιμοποιούν λάδι με 0 Trans λιπαρά οξέα, ενώ συνεργάζονται μόνο με προμηθευτές που πιστοποιημένα διαθέτουν προϊόντα ελεύθερα από γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς. Παράλληλα, διαθέτουν «την καλύτερη τηγανητή πατάτα της Ευρώπης», σύμφωνα με τον Μάριο Γεωργακόπουλο, (για QSR/Stealth/Lamp Weston), ενώ διατηρούν πάντα την ίδια διάσημη μυστική συνταγή με τον «μαγικό» αριθμό των 11 μυρωδικών και μπαχαρικών, η οποία χρονολογείται από το 1939.
«Και πάνω από όλα χρησιμοποιούμε επώνυμο νωπό ελληνικό κοτόπουλο πρώτης ποιότητας, της γνωστής εταιρείας Αγγελάκης, πιστοποιημένης για την εξαιρετικά υψηλή ποιότητα των προϊόντων της» επισήμανε. Όπως προέκυψε από τα λεγόμενα του ιδίου, η συνεργασία των KFC με την εταιρεία Κοτόπουλα Αγγελάκης αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής της και ένα από τα πιο ισχυρά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα. Κι αυτό γιατί η εταιρεία Αγγελάκης είναι ελληνική, ακολουθεί αυστηρές προδιαγραφές για τη διασφάλιση της άριστης ποιότητας των προϊόντων της, ενώ έχει και αυτή «εμμονή με την ποιότητα», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Εμπορικός Διευθυντής των KFC.
Αναφερόμενος στην ελληνικότητα – βασικό άξονα της φιλοσοφίας των KFC -, ο Μάριος Γεωργακόπουλος τόνισε ότι τα KFC προσπαθούν να συνεργάζονται με έλληνες προμηθευτές, oι οποίοι έχουν πάντα προτεραιότητα στη συνεργασία μαζί τους.
9 εστιατόρια και 133 εργαζόμενοι
Περιγράφοντας την σημερινή εικόνα των KFC, ο Εμπορικός Διευθυντής της αλυσίδας ανέφερε ότι σήμερα διαθέτει 9 εστιατόρια, 7 από τα οποία βρίσκονται στην Αττική, ένα στη Θεσσαλονίκη και ένα στη Ζάκυνθο, το οποίο είναι εποχιακό. Απασχολούν 133 εργαζόμενους, ενώ σερβίρουν πάνω από 6,5 εκατ. τεμάχια (nuggets, φτερούγες, μπούτια) από νωπό ελληνικό κοτόπουλο ετησίως. Σύμφωνα δε με στοιχεία του 2011, στα καταστήματα KFC γίνονται καθημερινά 2.500 συναλλαγές, εξυπηρετώντας κατά μέσο όρο 5.000 άτομα κάθε μέρα.
Επένδυση στην εξωστρέφεια
Σε σχετική ερώτηση του Daily Fax, για τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική που εγκαινιάζει η αλυσίδα KFC και τις προεκτάσεις της, ο Μάριος Γεωργακόπουλος ανέφερε: «Διαπιστώσαμε ότι έπρεπε να επενδύσουμε στην εξωστρέφεια διότι μπορεί εμείς και οι συνεργάτες μας να γνωρίζουμε την υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας και το premium των υπηρεσιών μας στο κατάστημα, ωστόσο δεν ήμασταν σίγουροι ότι αυτό το έχουν συνειδητοποιήσει πλήρως και οι πελάτες μας.
Κι αυτό γιατί είχαμε ξεχάσει να τους μιλήσουμε επί της ουσίας, δεν τους μιλούσαμε με τον τρόπο που ήθελαν αυτοί να μας ακούσουν και να μας καταλάβουν. Οπότε, ναι, η ενέργεια αυτή που κάναμε με τον Άκη Πετρετζίκη είναι η πρώτη μιας σειράς πρωτοβουλιών προς αυτή την κατεύθυνση. Θα ακολουθήσουν κι άλλες, ωστόσο λεπτομέρειες αυτή την στιγμή δεν κρίνω σκόπιμο να πούμε».