Διαφημιζόμενοι και marketers συνειδητοποιούν πλέον ότι δεν μπορούν να αγνοήσουν τη δυναμική που αυτό έχει, έστω κι αν δεν γνωρίζουν καλά όλες τις παραμέτρους λειτουργίας του. Το mobile marketing έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα, «χάρη στα νέα γρήγορα πρωτόκολλα μεταφοράς δεδομένων (3G, GPRS κ.λπ.) που μετατρέπουν το κινητό τηλέφωνο σε πραγματικό σταθμό πολλαπλών λειτουργιών», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το IAB Hellas. Γιατί μπορεί το smartphone να «κρατάει» το βασικό χαρακτηριστικό του ως κινητό τηλέφωνο, ωστόσο έχει αποκτήσει και πολλές επιπλέον χρήσεις (μουσική, φωτογραφία, video, κ.λπ.). Παράλληλα η πρόσβαση στο Internet αναπτύσσει ακόμα περισσότερες χρήσεις (GPS, mobile portals, online games, social media connectivity, κ.λπ.) που κάνουν το χρήστη του να το χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο.

Ως εκ τούτου, η διαφημιστική επένδυση στο mobile είναι μονόδρομος για τα brands. Ωστόσο για να γίνει η επιλογή αυτή συνειδητά και όχι εξ’ ανάγκης θα πρέπει τόσο το digital, όσο και το mobile περιβάλλον να ενισχύσουν περαιτέρω την αξιοπιστία τους (ήδη έχουν γίνει σημαντικά βήματα) και ένας από τους τρόπους είναι η επένδυση στην αξιοπιστία των μετρήσεων στα digital και mobile media. Η ΕΝΕΔ εδώ και λίγες ημέρες προχώρησε και επίσημα στην επιπλέον παραμετρική ανάλυση των μετρήσεων επισκεψιμότητας των μελών της.  Έτσι, ανακοινώνει πλέον στοιχεία επισκεψιμότητας ανά ποσοστό του desktop, των mobile devices, αλλά και των social media. Πρόκειται για μια εξαιρετικά σημαντική κίνηση που είναι σίγουρο ότι συνδυαζόμενη και με άλλες παραμέτρους, θα βοηθήσει την διαφημιστική αγορά να εμπιστευθεί περισσότερο τα digital και mobile media. Στη στήλη των data του περιοδικού μας (σελ. 48), μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση των νέων αυτών μετρήσεων.