Στα WLA Advertising Awards 2018, με Grand για το «Ζήσε το Παιχνίδι»
O ΟΠΑΠ διακρίθηκε για την εταιρική και προϊοντική επικοινωνία του, καταλαμβάνοντας ύψιστη διάκριση για την εταιρική καμπάνια ΟΠΑΠ «Ζήσε το Παιχνίδι», αλλά και το 1ο βραβείο ανάμεσα στις διαφημίσεις παιχνιδιών για το τηλεοπτικό Σκρατς «1.000.000 ευρώ μετρητά - Λιποθυμία» στον διεθνή θεσμό WLA Advertising Awards 2018.

Αναλυτικά, ο ΟΠΑΠ έλαβε Grand Global Advertising Award για το «ΟΠΑΠ – Ζήσε το Παιχνίδι», Best Corporate Advertising για το «ΟΠΑΠ – Ζήσε το Παιχνίδι» (1ο Βραβείο) και το «Υπεύθυνο Παιχνίδι-Γραμμές» (Τιμητική Διάκριση), και Best Product Advertisement Broadcast on TV για το Σκρατς «1.000.000 ευρώ – Λιποθυμία» (1ο βραβείο). Το συνέδριο λοταριών και παροχών τυχερών παιχνιδιών World Lottery Summit 2018 πραγματοποιήθηκε στο Μπουένος Άιρες, με συμμετοχές στο διαφημιστικό τμήμα που προέρχονται από 5 ηπείρους και ξεπέρασαν τις 80 για φέτος.