Έτσι, από τα 32.166.008 ευρώ που είχαν επενδύσει οι τράπεζες σε διαφήμιση το πρώτο 4μηνο του 2011, το ίδιο διάστημα του 2012 επένδυσαν 27.348.891 ευρώ. Παρά το μειωμένο ποσό, οι εφημερίδες κατάφεραν να αυξήσουν τα κονδύλια που απορροφούν από τις τράπεζες, σε ποσοστό 0,6%. Έτσι, απορρόφησαν 17.383.890 ευρώ το πρώτο 4μηνο του 2012, έναντι 17.276.662 ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Μπορεί το ποσοστό να είναι οριακά θετικό, ωστόσο μια ματιά στις απώλειες των άλλων μέσων δείχνει το μέγεθος της επιτυχίας των εφημερίδων: -46,4% για τα περιοδικά, -34,3% για την τηλεόραση και -15,4% για το ραδιόφωνο. Μάλιστα, η εξέταση μόνο του Απριλίου, δείχνει ακόμα μεγαλύτερη δυναμική για τις εφημερίδες, αφού τον μήνα αυτόν η αύξηση της απορρόφησης διαφήμισης από τις τράπεζες ανέρχεται στο 28,0%, έναντι μείωσης στα περιοδικά κατά 34,6% και στην τηλεόραση κατά 54,0%, σε σχέση με τον Απρίλιο του 2011. Τον Απρίλιο του 2012 θετικό πρόσημο εμφανίζει και η διαφημιστική απορρόφηση του ραδιοφώνου, με ποσοστό +4,8%. Στο σύνολο του μήνα ωστόσο, το πρόσημο σε όλα τα ΜΜΕ είναι αρνητικό και διαμορφώνεται στο -8,2% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2011.

Διαφημιστική δαπάνη τραπεζών ανα μέσο: πρώτο τετράμηνο 2012

Μέσα

Ιανουάριος-Απρίλιος 2012 Ιανουάριος-Απρίλιος 2011 Μεταβολή (%) Απρίλιος 2012 Απρίλιος 2011 Μεταβολή (%)

Τηλεόραση

5.947.231 9.059.259 -34,3 1.254.860 2.729.230 -54,0

Περιοδικά

1.570.885 2.935.361 -46,4 632.205 967.756 -34,6

Εφημερίδες

17.383.890 17.276.662 +0,6 4.995.352 3.902.055 +28,0

Ραδιόφωνο

2.446.891 2.894.727 -15,4 732.724 699.006 +4,8

Σύνολο

27.348.897 32.166.008 -14,9 7.615.142 8.298.046 -8,2