Η αποκωδικοποίηση της σχέσης αυτής, στο Marketing To Women Conference της 14ης Ιουλίου

Με βασικό όχημα το Instagram, οι γυναίκες εξερευνούν το περιεχόμενο μιας μάρκας και ακολουθούν τα εμπορικά σήματα, κυρίως για να μαθαίνουν νέα σχετικά με εκπτώσεις, προσφορές και νέα προϊόντα. Έτσι η φωτογραφία αναδεικνύεται ως αιχμή του δόρατος της επικοινωνίας των brands, αρκετά πιο πάνω από το βίντεο και το κείμενο!». Mε το παραπάνω σχόλιο, ο Τάσος Λαζαρίδης, συνιδρυτής του Magnetar, στοιχειοθετεί τη συμμετοχή του στα πάνελ του Marketing To Women Conference (www.marketing2women.gr), που διοργανώνουν το Marketing Week και η BOUSSIAS την Πέμπτη 14 Ιουλίου στο Αμφιθέατρο Μαρούσι Plazza. Πρόκειται για το πρώτο συνέδριο που ασχολείται με την marketing πλευρά της ελληνίδας, μέσα από θεματικά πάνελ (και διαδραστική συζήτηση με τους συνέδρους), στα οποία συμμετέχουν ανώτατα και ανώτερα στελέχη με ουσιαστική γνώση του ζητήματος.

Στο συνέδριο έχουν ήδη «κλείσει» τη συμμετοχή τους στα πάνελ οι: Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Socialab/ CEO, Στέλιος Ζωντός, The Newtons Laboratory/ Πρόεδρος, Βάσω Κόλλια, τέως Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Ξένια Κούρτογλου, Focus Bari/ Founder & Managing Partner, Δημήτρης Μαύρος, ΜRB Hellas/ Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννα Μιχελάκου, Koolworks/ Editor in Chief, Δημήτρης Μιχόπουλος, Weber Shandwick/Διευθύνων Σύμβουλος, Γιώργος Πανηγυράκης, ΟΠΑ/ Καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων, Σόφι Πρωτονοταρίου, Truberries/ Founder, Μαρία Τζελέπη, Asset Ogilvy/ Business Unit Director, Κατερίνα Φραϊδάκη, ELTRUN/ΟΠΑ/ eCommerce Coordinator, Ράνια Χαρτοφύλακα, Valuecom/Content Director, ενώ τις προσεχείς ημέρες αναμένεται να προστεθούν επιπλέον στελέχη με σημαντική εμπειρία σε marketing insights της ελληνίδας καταναλώτριας.