Στις 14 Δεκεμβρίου, το ετήσιο συνέδριο του IAB Hellas
«Στο νέο οικοσύστημα που δημιουργείται και τις δομικές αλλαγές που φέρνει σε επίπεδο agencies, publishers, retailers και διαφημιζόμενων γενικότερα», θα εστιάσει το IMC’17, αναφέρει ο Αντώνης Πασσάς, Πρόεδρος του φετινού συνεδρίου και CEO του ομίλου Publicis One.

Το IMC’17, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 14 Δεκεμβρίου, στον προορισμό Παπαστράτος, θα καταπιαστεί θεματικά με την 4η Βιομηχανική Επανάσταση και θα υποδεχτεί, μεταξύ άλλων, τον Prashant Mehta, Group Vice President της SapientRazorfish, στην πρώτη του ομιλία στην Ελλάδα, καθώς και τον Matthias Matthiesen, Senior Manager, Privacy & Public Policy του IAB Europe, ο οποίος θα εστιάσει στο GDPR.

Μαζί τους θα βρεθούν επί σκηνής στελέχη από τις Google, Mercedes, ΟΤΕ, Philip Morris, Spotify και WEB3, ενώ θα πραγματοποιηθούν και 3 συζητήσεις πάνελ με Content creators, eCommerce experts και Media specialists. Όπως επισημαίνει ο Α. Πασσάς, «βασική αποστολή του IMC’17 είναι να προσφέρει μια “εργαλειοθήκη” σε κάθε στέλεχος ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις νέες συνθήκες της αγοράς μας». Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο, στο www.imc17.gr.