Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του GfK TEMAX
Ανοδικά κινούνται οι πωλήσεις ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών στην Ελλάδα, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα του GfK TEMAX, για το τρίτο τρίμηνο του 2018.

Συγκεκριμένα, το Q3 2018, τα ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά σημείωσαν άνοδο της τάξης του 5,3% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017, ενώ οι τηλεπικοινωνίες ενισχύθηκαν κατά 9%. Αύξηση και για τις μεγάλες οικιακές συσκευές, που άγγιξε το 7%, ενώ θετικά κινήθηκαν και οι μικρές οικιακές συσκευές, με ποσοστό ανάπτυξης 6,5%.

Στον αντίποδα, οριακή μείωση σημείωσαν τα προϊόντα πληροφορικής, κατά 0,1%, ενώ αρνητικά πρόσημα συνοδεύουν και την κατηγορία ειδών εξοπλισμού γραφείου & αναλωσίμων, με τη μείωση να αγγίζει το 11,2%. Τη μεγαλύτερη πτώση, ωστόσο, καταγράφουν τα φωτογραφικά είδη, τα οποία, το 3ο τρίμηνο του 2018 συρρικνώθηκαν κατά 14,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.