Σύμφωνα με το Spot Monitor
Τα συγκεντρωτικά στοιχεία του 2017 σχετικά με τους διαφημιζόμενους στο ραδιόφωνο εξέδωσε το Spot Monitor, υπηρεσία καταγραφής, επεξεργασίας και παρουσίασης των διαφημιστικών μηνυμάτων στο ραδιόφωνο.

Με βάση το σύνολο των δευτερολέπτων, το 2017 καταγράφηκε αύξηση των ραδιοφωνικών διαφημιστικών μηνυμάτων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια, με την τελευταία να εμφανίζει τη μεγαλύτερη αύξηση της τάξης του 37,95%. Συνολικά, το 2017 καταγράφηκαν 135.918.406 δευτερόλεπτα προβολής διαφημιστικών, αύξηση που αντιστοιχεί σε 20,85% σε σχέση με τα 112.468.341 δευτερόλεπτα του 2016. Οι τρεις κατηγορίες που διαφημίστηκαν περισσότερο στο ραδιόφωνο τη χρονιά που μας πέρασε είναι τα τρόφιμα-ποτά, η κινητή τηλεφωνία και οι οικονομικοί οργανισμοί.

Σε επίπεδο brands, την πρώτη εξάδα της ραδιοφωνικής προβολής απαρτίζουν οι Lidl, Μασούτης, Τράπεζα Πειραιώς, Savebet.gr, ΑΒ Βασιλόπουλος και Cosmote TV. Η τριάδα που αύξησε περισσότερο τη ραδιοφωνική της προβολή, σε επίπεδο δευτερολέπτων είναι οι Cosmote, Savebet gr και ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ η τριάδα που την μείωσε περισσότερο είναι οι Εφημερίδα Αγορά, Wind Hellas και UNICEF. Οι μήνες με την μεγαλύτερη διαφημιστική κινητικότητα στο ραδιόφωνο ήταν ο Δεκέμβριος και ο Ιούνιος.