Με κεντρικό concept «Ανακάλυψε τον κόσμο της Lavazza»
Η Publicom Burson-Marsteller σχεδίασε και υλοποίησε την πρώτη εκδήλωση της εταιρείας Lavazza στην Ελλάδα για τους εκπροσώπους των ΜΜΕ, bloggers και influencers, στo Private House του Island Athens Riviera.

Με κεντρικό concept «Ανακάλυψε τον κόσμο της Lavazza», η Paola Autiero, Διευθύντρια Marketing της Lavazza για την Ελλάδα, παρουσίασε την ιστορία 120 χρόνων της Lavazza και τη σημασία της ελληνικής αγοράς, ενώ ο Mirko Giordano, ειδικός από το Εκπαιδευτικό Κέντρο της Lavazza στο Τορίνο, παρουσίασε συνταγές και shows που σχετίζονται με τον καφέ. Επίσης, ο mixologist Θέμος Κοντοδήμας, ετοίμασε τρία special «coffeetails», δηλαδή συνδυασμούς καφέ Lavazza με γευστικά κοκτέιλ. Ως αναμνηστικά, οι καλεσμένοι έλαβαν καλοκαιρινά καπέλα, δημιουργίες της σχεδιάστριας Ντέπυ Μπουρνάζου.

Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος της Publicom Burson-Marsteller, δήλωσε: «Mας τιμά ιδιαίτερα που η Lavazza μας εμπιστεύτηκε το πρώτο media event της στην Ελλάδα. Δημιουργήσαμε ένα εντυπωσιακό concept και event που ήταν γεμάτo ιταλικό πάθος Lavazza για τον καφέ». Η Publicom Burson – Marsteller χειρίζεται εδώ και 18 μήνες το πρόγραμμα PR της Lavazza στην Ελλάδα.