Περιλαμβάνει και τηλεοπτικό σποτ

Η εκστρατεία, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας και της Ελληνικής Εταιρείας Αθηροσκλήρωσης, έχει ως στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τον Διαβήτη και τη Δυσλιπιδαιμία, δύο από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κινδύνου για το καρδιομεταβολικό σύνδρομο. Με κεντρικό μήνυμα «Αξίζει», η εκστρατεία περιλαμβάνει ευρύ φάσμα επικοινωνιακών ενεργειών με δράσεις ενημέρωσης σε όλη την Ελλάδα και καμπάνια σε online και offline Μέσα, συμπεριλαμβανομένου σχετικού τηλεοπτικού σποτ. Την καμπάνια υπογράφει η H+K Strategies.