Με τίτλο «Με Vileda το ζεις»
H Cambo λάνσαρε τη νέα επικοινωνιακή πλατφόρμα «Με Vileda το ζεις!» για λογαριασμό του account Vileda Greece.

Η Vileda, με όχημα τη φρέσκια της επικοινωνιακή πλατφόρμα, καλεί το καταναλωτικό κοινό να…το ζήσει. Να ζήσει και να απολαύσει το σπίτι του, χωρίς άγχος για τους λεκέδες και την καθαριότητα, καθώς τα προϊόντα Vileda αναλαμβάνουν να καθαρίσουν. Η επικοινωνιακή πλατφόρμα «Με Vileda το ζεις» προωθείται ήδη δυναμικά στα online και offline Μέσα της Vileda. Στη Facebook σελίδα Vileda Greece δημοσιεύεται σε εβδομαδιαία βάση μοναδικό και engaging περιεχόμενο, το οποίο συνοδεύεται με το hashtag #tozeis. Η Cambo συμπλήρωσε το όλο επικοινωνιακό εγχείρημα λανσάροντας τον online διαγωνισμό «Στην κουζίνα το ζεις». O κόσμος ρωτήθηκε στο δρόμο από reporter της Vileda αν και πόσο το ζει στην κουζίνα. Συγκεντρώθηκαν απόψεις και οι συμμετέχοντες καλούνται να ψηφίσουν την πλευρά με την οποία ταυτίζονται στο meviledatozeis.gr, μπαίνοντας στην κλήρωση για δώρα.