H πολυεθνική εταιρεία επεξεργασίας λαχανικών Bonduelle, κάνει επικοινωνιακά βήματα και στην ελληνική αγορά, επαναλανσάροντας τις κονσέρβες της, αλλά και τα κατεψυγμένα λαχανικά.

Η καμπάνια, δημιουργία της Addictad, λανσάρει το νέο κίνημα των Λαχανίstas, απευθυνόμενη σε διαφορετικά κοινά και προωθώντας τη φιλοσοφία της Bonduelle για μια καλύτερη ζωή και ένα καλύτερο μέλλον μέσω της διατροφής με λαχανικά. Και ο νέος On the go τύπος, και η πολυάσχολη μαμά, και η παραδοσιακή αλλά trendy ηλικιωμένη, όλοι γίνονται Λαχανίstas γιατί μπορούν να μαγειρεύουν γρήγορα λαχανικά που διατηρούν όλη τη γεύση και τις βιταμίνες τους. Η Addictad υπογράφει τα ιδιαίτερα δημιουργικά για την καμπάνια των social media, σχεδιάζοντας τη νέα τάση των Λαχανίstas με αστείους hipster τύπους, ενώ βάζει 3 ambassadors στο μετρό (την ηθοποιό Έφη Παπαθεοδώρου, τον ηθοποιό Βασίλη Γιακουμάρο και τη chef Ντίνα Νικολάου).