Επικοινωνιακά διλήμματα μετά την εξαγορά

(ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ) Κρίνοντας από τους όρους της συμφωνίας, κάτι τέτοιο διαφαίνεται πιθανό, με αμφιλεγόμενες ωστόσο συνέπειες. Ως μέρος της εξαγοράς, θα περιέλθουν στη Microsoft τα trademarks Asha και Lumia, ενώ η Nokia θα εξακολουθήσει να κατέχει και να διαχειρίζεται το ομώνυμο brand. Το «Nokia» θα μπορεί να χρησιμοποιείται μόνο προσωρινά, προκειμένου η Microsoft να προβάλει τη συμπόρευση των εταιρειών.

Ο Ben Wood, αναλυτής της CCS Insight, διαβλέπει ένα ζωτικής σημασίας δίλημμα, όσον αφορά στο ποιο όνομα θα «οδηγεί» την επικοινωνία: το νεότευκτο «Windows Phone», ή το καθιερωμένο «Nokia». Σύμφωνα με έρευνες πάντως, η αντίληψη των καταναλωτών για το brand Nokia είναι πολύ θετικότερη από αυτή για το Windows Phone, στη Μ. Βρετανία, τουλάχιστον.