Για τη «γιορτή ελληνικής κουζίνας»

To πρόγραμμα περιλαμβάνει μεγάλο on-pack διαγωνισμό και tailor-made περιεχόμενο με δυναμική παρουσία σε μεγάλες αίθουσες super markets. Επιπλέον, περιλαμβάνει την ειδικά σχεδιασμένη κουζίνα Misko, όπου επαγγελματίες chefs ετοιμάζουν συνταγές εμπνευσμένες από τη μάρκα και την εν λόγω ενέργεια και δίνουν τη δυνατότητα στο κοινό να τις δοκιμάσει.

Η Headline ανέλαβε τον δημιουργικό σχεδιασμό και την παραγωγή των on-pack, in-store υλικών επικοινωνίας και του instant win δώρου, τη μελέτη, δημιουργική ανάπτυξη και διαχείριση της κουζίνας Misko καθώς και τον δημιουργικό σχεδιασμό του site.