Ο Brady Brewer, με εξειδίκευση στην ψηφιακή εμπειρία.

Τον βετεράνο σε θέματα ψηφιακής εμπειρίας και διεθνών αγορών Brady Brewer επέλεξε η αλυσίδα καφέ Starbucks, ως executive VP και Chief Marketing Officer. Ο Brewer θα αντικαταστήσει τον Matthew Ryan, ο οποίος κατείχε τη θέση του CMO από το 2018 και αποφάσισε να αποχωρήσει για προσωπικούς λόγους, σύμφωνα με την εταιρεία.

Ο Brewer είναι υπεύθυνος για το marketing, την καινοτομία στην ψηφιακή εμπειρία πελάτη, το creative και brand management, τα data analytics και τα consumer insights. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Starbucks υλοποιούν μεγάλο μέρος του δημιουργικού τους εσωτερικά, συμπεριλαμβανομένων και των εορταστικών καμπανιών.

Ο Brewer θα αναφέρεται στον Chief Operating Officer, Roz Brewer, με τον οποίο, παρά την συνωνυμία δεν είναι συγγενείς. Το στέλεχος ανήκει στο δυναμικό των Starbucks από το 2001 και μέχρι πρότινος κατείχε τη θέση του Senior VP of Digital Customer Experience, έναν ρόλο που είχε ως επίκεντρο τη διευκόλυνση διαδικασιών όπως η online παραγγελία και πληρωμή, η παραλαβή από το κατάστημα και η παράδοση

Προηγουμένως, είχε διατελέσει Chief Operating Officer για τα Starbucks Ιαπωνίας, μια μεγάλη αγορά για την αλυσίδα, που προσφέρει συχνά αποκλειστικά ροφήματα. Ήταν επίσης Senior VP of Marketing and Product για την Κίνα και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
(Πηγή: AdAge)