Αυξάνει το media spend κατά 30%.

Έχοντας κλείσει άλλο ένα τρίμηνο με απώλειες, η Kraft Heinz ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές στην προσέγγιση marketing που ακολουθεί. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μακροπρόθεσμη στρατηγική της θα παρουσιαστεί αναλυτικά στις αρχές Μαΐου, έδωσε ωστόσο μερικά στοιχεία στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με τον CEO Miguel Patricio, το πλάνο περιλαμβάνει τη μείωση του αριθμού των συνεργαζόμενων agencies στο μισό, μεταβαίνοντας από τα 36 στα 19, χωρίς ωστόσο να αναφέρονται ονόματα. Η εταιρεία σκοπεύει επίσης να ενισχύσει τη media δαπάνη κατά 30%, στηρίζοντας δυσανάλογα περισσότερο τα flagship brands της.

Ήδη, φέτος, η Kraft Heinz ενίσχυσε 2 από τα παλαιότερα brands της με διαφημίσεις στο Super Bowl. Στο στόχαστρο αναμένεται να τεθούν και τα projects καινοτομίας στα οποία δουλεύει, με την ελπίδα ότι μικρότερες, αλλά πιο δυναμικές προσπάθειες θα οδηγήσουν σε πιο δυνατά αποτελέσματα.

Αναφορικά με την αγορά του καφέ, πρόκειται να σταθεροποιήσει τη μάρκα Maxwell House και να επενδύσει περαιτέρω το high-end brand, Gevalia, καθώς και να λανσάρει ένα νέο brand, το Ethical Bean, στις ΗΠΑ. Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν πτώση της τάξης του 5,1% το τέταρτο τρίμηνο του 2019 και 4,9% σε επίπεδο έτους.
(Πηγή: AdAge)