Με τίτλο «Better when we’re open» και νέο purpose.

Νέα brand platform και ανανεωμένο purpose στην Ευρώπη εγκαινιάζει η Coca Cola, φιλοδοξώντας να εδραιωθεί ως brand με άποψη και ενσυναίσθηση. Με μότο «Better when we’re open», έχει ως στόχο να ενώσει, σε έναν όλο και πιο διχαστικό κόσμο. Ο νέος «σκοπός» συνιστά μια εξέλιξη του «Uplift and unite» που λανσαρίστηκε πέρυσι και θα επικοινωνηθεί μέχρι και το 2021.

Συνδέεται, δε, με τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της εταιρείας, που παρέπεμπε στο μεταναστευτικό ζήτημα. Η καμπάνια θα ξεκινήσει τηλεοπτικά, με σποτ της Wieden+Kennedy London που καλεί το κοινό να ακούσει διαφορετικές απόψεις και να αναρωτηθεί: «Μήπως κάνω λάθος;».

«Πρέπει να μιλήσεις για το purpose σου (εκτός από το να βγάλεις λεφτά για τους μετόχους σου) και πρέπει να δημιουργήσεις μια εμπειρία. If you don’t care you don’t share», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Walter Susini, Western Europe Marketing Director της εταιρείας.

Η ταινία θα κάνει ντεμπούτο στο Λονδίνο την επόμενη εβδομάδα και απεικονίζει το πυρετώδες περιβάλλον μιας αμερικανικής πόλης και ανθρώπους να φωνάζουν για το ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο.

Η διαφήμιση θα αποτελέσει «μόνο την αρχή του πώς θα αναπτύξουμε αυτήν την πλατφόρμα ενσυναίσθησης». Θα παίξει στη διοργάνωση του Euro 2020 αυτό το καλοκαίρι και αποτελεί σημαντικό κρίκο της στρατηγικής διεύρυνσης των περιστάσεων κατανάλωσης των αναψυκτικών της Coca Cola.
(Πηγή: Marketingweek.com)