Marketing Week - Εμπειρία και purpose ορίζουν τα πιο relevant brands

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Η Apple στην πρώτη θέση σε ΗΠΑ και Γερμανία

Εμπειρία και purpose ορίζουν τα πιο relevant brands

19 Σεπτεμβρίου 2019 | 17:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η Apple αναδείχθηκε το πιο relevant brand της Αμερικής, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Brand Relevance Index της Prophet.

Το Spotify κατέκτησε τη δεύτερη θέση, και η Android την τρίτη. Μεταξύ των πιο αξιοσημείωτων μεταβολών, η Nike κατακρημνίστηκε από το Νο 10 στο Νο 59, παρά τη δημοσιότητα που απέσπασε με την καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Colin Kaepernick, αν και παραμένει η κορυφαία μάρκα στην κατηγορία της ένδυσης.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, το να είναι μια εταιρεία ξεκάθαρη αναφορικά με το όραμά της, να διαθέτει ενσυναίσθηση, αλλά και να επενδύει στην προσφορά μοναδικών εμπειριών ενισχύουν τη σύνδεση των καταναλωτών μαζί της. Από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αν και η Apple κατέκτησε την πρώτη θέση στην αντίστοιχη έρευνα και στη Γερμανία, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα στη Μ. Βρετανία, όπου ο τεχνολογικός κολοσσός εκτοπίστηκε από την κορυφή, από το Εθνικό Σύστημα Υγείας της χώρας.

Η μελέτη εκεί κατέγραψε προτίμηση στις εγχώριες μάρκες, καθώς και σε εκείνες που επιτυγχάνουν να αποσπάσουν την προσοχή από την πολιτική αβεβαιότητα. Και σε αυτή την περίπτωση, η κοινωνική αποστολή φαίνεται να μετρά στη συνείδηση των καταναλωτών, σε αντίθεση με την έννοια της ιδιοκτησίας, όπως μαρτυρά η υψηλή βαθμολογία brands όπως τα Spotify, Uber και Netflix.
(Πηγές: AdWeek, Campaign)

Marketing Week Online( 19 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778