Marketing Week - Εμπειρία και purpose ορίζουν τα πιο relevant brands

Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Η Apple στην πρώτη θέση σε ΗΠΑ και Γερμανία

Εμπειρία και purpose ορίζουν τα πιο relevant brands

19 Σεπτεμβρίου 2019 | 17:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η Apple αναδείχθηκε το πιο relevant brand της Αμερικής, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Brand Relevance Index της Prophet.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778