Marketing Week - Εμπειρία και purpose ορίζουν τα πιο relevant brands

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Η Apple στην πρώτη θέση σε ΗΠΑ και Γερμανία

Εμπειρία και purpose ορίζουν τα πιο relevant brands

19 Σεπτεμβρίου 2019 | 17:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends,Έρευνες

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η Apple αναδείχθηκε το πιο relevant brand της Αμερικής, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Brand Relevance Index της Prophet.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778