Marketing Week - Πάνος Θεόκας, Managing Director, Day6: Το direct marketing είναι κατεξοχήν μετρήσιμο μέσο

Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2019

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Direct Marketing

Πάνος Θεόκας, Managing Director, Day6: Το direct marketing είναι κατεξοχήν μετρήσιμο μέσο

15 Ιανουαρίου 2013 | 14:15 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Πάνος Θεοκάς, Managing Director, Day6

Συνεχίζοντας τη σειρά συνεντεύξεων για το direct marketing στην Ελλάδα και το πόσο έχει αυτό επηρεαστεί από την οικονομική κρίση, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Πάνο Θεόκα, Managing Director της Day6.

Η Day6 είναι μια εταιρεία που πολύ γρήγορα έδωσε το στίγμα της στην αγορά της επικοινωνίας: Στρατηγική δημιουργικότητα, αποτελεσματικότητα, άριστη αξιοποίηση των νέων μέσων. Έτσι, η άποψη μιας «φρέσκιας» εταιρείας για μια «παλιά» λειτουργία της επικοινωνίας, όπως είναι το direct marketing, έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Μarketing Week: Παραδοσιακά, το direct marketing ήταν στη σκιά της above-the-line επικοινωνίας. Με δεδομένη την παρατεταμένη ύφεση και τη συρρίκνωση των κονδυλίων, πόσο έχει αλλάξει αυτή η πραγματικότητα;
Πάνος Θεόκας:
Η «κρίση» και η συρρίκνωση των διατιθέμενων κονδυλίων για επικοινωνία, έχει κάνει πιο σκεπτικούς τους διαφημιζόμενους. Αναζητούν τρόπους για καλύτερη «επένδυση» των χρημάτων τους, με πιο άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Γι’ αυτό εξετάζουν περισσότερο από παλαιότερα το direct marketing. Με την εξάπλωση δε των νέων μέσων, αυτό γίνεται ακόμη πιο έντονο. Ναι λοιπόν, το direct marketing βρίσκεται σε ανερχόμενη πορεία, πιστεύω όμως ότι έχει μεγάλα ακόμη περιθώρια, γιατί αυτή η ανάπτυξη βρίσκεται στην αρχή της.

Έχετε υπόψη, λοιπόν, περίπου τι ποσοστό των συνολικών κονδυλίων απορροφά πλέον το direct marketing;
Το ποσοστό διάθεσης των κονδυλίων στο direct marketing ποικίλει ανάλογα με τον πελάτη και τη φιλοσοφία του. Θεωρώ, όμως, ότι είναι αυξημένο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Αυτή η αύξηση ίσως να μην ισχύει σε απόλυτα νούμερα, αφού η μείωση των συνολικών κονδυλίων είναι αρκετά μεγάλη. Μακάρι η ανοδική πορεία του direct marketing να «τραβήξει μπροστά» ολόκληρη την επικοινωνία στην Ελλάδα.

Πώς θα χαρακτηρίζατε το επίπεδο των direct ενεργειών στην Ελλάδα; Έχουν επηρεάσει οι δύσκολες συγκυρίες την ποιότητα των έργων;
Το direct marketing στην Ελλάδα βρίσκεται σε ένα μέσο επίπεδο. Υπάρχουν κάποια έργα που ξεχωρίζουν. Θεωρώ ότι οι δύσκολες συγκυρίες μπορούν να επηρεάσουν θετικά την κατάσταση, αφού η προσπάθεια για την «καλή ιδέα» είναι ακόμη πιο έντονη. Υπάρχουν περιπτώσεις που απαιτείται με πραγματικά μικρό κόστος να υλοποιηθούν εξαιρετικές ενέργειες. Ένα παράδειγμα είναι το έργο της Day6 «Shoot ‘em down», που με απλά υλικά γραφικής ύλης επινοήθηκαν και κατασκευάστηκαν απόλυτα χρηστικά όπλα για να «πολεμήσουν την ακρίβεια». Ένα έργο αποτέλεσμα της «κρίσης», που απέσπασε βραβεία τόσο στην Ελλάδα, όσο και το εξωτερικό.

Εν μέσω της κρίσης, τι είναι αυτό που θεωρείτε ότι πρέπει να αλλάξει σε ό,τι αφορά το ελληνικό direct marketing; Για παράδειγμα, αξιοποιεί όσο θα μπορούσε τις νέες τεχνολογίες; Δίνουν οι πελάτες την απαιτούμενη έμφαση στα αποτελέσματα;
Αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να γίνει. Να προσπαθήσουμε περισσότερο, να αξιοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες και να επωφεληθούμε από τη θετικότερη διάθεση που έχουν οι πελάτες να δοκιμάσουν νέες direct μεθόδους επικοινωνίας με το κοινό τους. Και βέβαια να αντιληφθούν όλοι ότι το direct marketing είναι κατεξοχήν μετρήσιμο μέσο, όσον αφορά στο αποτέλεσμα. Όχι ενάντια στο above-the-line, αλλά παράλληλα.

Θεωρείτε ότι μπορεί η ύφεση να αποδειχτεί «a blessing in disguise» για το direct marketing; 
Ας είμαστε ρεαλιστές, η επόμενη μέρα είναι δύσκολη, τόσο για το direct marketing, όσο και γενικότερα για την επικοινωνία και την πορεία της χώρας μας. Ας μετατρέψουμε τις δυσκολίες σε ευκαιρία. Οφείλουμε να αισιοδοξούμε και να προσπαθούμε όλο και περισσότερο.

Τι μπορεί να διδαχτεί η ελληνική αγορά από κορυφαία case studies του εξωτερικού; 
Μπορεί να αξιοποιήσει την ευκαιρία της γνώσης που παρέχεται από χιλιάδες δημιουργούς από όλο τον κόσμο, οι οποίοι εμπνεόμενοι από διαφορετικές κουλτούρες, συνθήκες και συνήθειες, καινοτομούν με εξαιρετικές δουλειές. Μπορούμε να εντρυφήσουμε στον τρόπο σκέψης τόσο των δημιουργών, όσο και των πελατών και να αντιληφθούμε νέους δρόμους επικοινωνίας, με την ελπίδα το επόμενο case study να είναι ελληνικό.

Πρόσφατες διακρίσεις της Day6
Shoot ‘Em Down / Dreambox
Best of Show Astrid Awards 2012, Gold Ermis Award 2012
The Right Move - EKKA/Mercedes-Benz
Golden Drum Award 2009, Gold Ermis Award 2009, Bronze World Metal New York Festivals
Cassette - Intersonik.net Web Radio
Silver Ermis Award 2012
Day6 Christmas Card 2012 – Miracles Happen
Gold Ermis Award 2012
Day6 Christmas Card 2010 – Last Time Under Pressure
Gold Astrid Awards 2010
911 Carrera Direct Mail - Porsche
Bronze Ermis Award 2012

Marketing Week (T. 1404)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778