Μια εκστρατεία κατά του bullying λανσάρει το Instagram, σε συνεργασία με τον οργανισμό κατά του διαδικτυακού εκφοβισμού, Cybersmile, στο πλαίσιο της εβδομάδας Anti-Bullying (11-15 Νοεμβρίου).

Επιδιώκοντας να εστιάσει στη διαχωριστική γραμμή μεταξύ πλάκας και bullying, την καμπάνια στηρίζουν ο κωμικός Mo Gilligan και οι influencers Zoe Sugg και Chessie King, οι οποίοι θα μοιράζονται τις δικές τους εμπειρίες στην πλατφόρμα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας. Η Cybersmile διεξήγε έρευνα για τις στάσεις στο Instagram σχετικά με τις διαδικτυακές συζητήσεις, με συνεντεύξεις σε άτομα ηλικίας 13-18 ετών, εγκαλώντας όσους προβαίνουν σε εκφοβισμό και τον δικαιολογούν ως αστείο.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, περισσότεροι από τους μισούς νέους θεωρούν ότι η πλάκα μπορεί να ξεφύγει και να μετατραπεί σε bullying, ενώ το 47% έχει προσωπικά προσβληθεί από δήθεν άκακα σχόλια. Η καμπάνια σχεδιάστηκε για να προβάλει τη δέσμευση της Cybersmile στη μάχη κατά του online bullying, αλλά και τη σημασία των νέων εργαλείων, Comment Warning και Restrict, που έχει εισάγει το κοινωνικό δίκτυο.
(Πηγή: Μarcommnews.com)