Διευρύνει το δίκτυο των shopping ads η Google, εισάγοντάς τες στο mobile app του YouTube, λίγο πριν τη χριστουγεννιάτικη σεζόν. Σύμφωνα με τη Nicky Rettke, Director of Product Management του YouTube, καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για reviews και recommendations, αναδύεται η δυνατότητα για το σερβίρισμα engaging και shoppable διαφημίσεων.

«Αρχίζουμε να παρατηρούμε ορισμένες διαφορετικές συμπεριφορές στο YouTube», ανέφερε η Rettke. «Οι χρήστες μπορεί να είναι σε πολύ διαφορετικά mindsets, ανάλογα με το τι κάνουν. Οι χρήστες που είναι απορροφημένοι βλέποντας ένα video μπορεί να κλικάρουν λιγότερο. Ένας χρήστης που διατρέχει το home feed είναι πιο ανοιχτός στην ανακάλυψη νέου περιεχομένου».

Τα shoppings ads, ένα carousel με clickable προϊόντα, θα εμφανίζονται προς το παρόν μόνο στο mobile, στην αρχική σελίδα και στη σελίδα με τα αποτελέσματα αναζήτησης. Όπως υποστήριξε η Rettke, αυτό δε σημαίνει μεγαλύτερο διαφημιστικό βάρος για το δίκτυο, αλλά, αντίθετα, παρέχει την ευκαιρία να προβληθεί κάτι που θα ενδιαφέρει περισσότερο τον χρήστη.

Τα shopping ads, τα οποία βρίσκονταν σε διαδικασία testing επί πολλούς μήνες, είναι ήδη διαθέσιμα παγκοσμίως και είναι πολύ πιθανόν να επεκταθούν και σε άλλα περιβάλλοντα. Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο Μέσο για το ΥouTube είναι οι συνδεδεμένες τηλεοράσεις και ήδη κάποια ad formats προσαρμόζονται για αυτήν, μεταξύ αυτών και τα shopping ads.
(Πηγή: TheDrum)