«Στον αέρα» βρίσκεται το Office Bucket Challenge της DPG Digital Media με τίτλο #kanetonkinezo και «συμπαίκτη» το Milko και τη νέα σειρά Milko Protein.

Με αφορμή το Mundobasket 2019 στην Κίνα, οι συντάκτες του ανδρικού site Ratpack.gr, γνωστοί αθλητικογράφοι και ένας μπασκετμπολίστας-έκπληξη, κλήθηκαν να δοκιμάσουν την ευστοχία τους, στο γραφείο, σουτάροντας μπάλες από χαρτί και κρατώντας chopsticks. Στη συνέχεια, έδωσαν τη «Milko – σκυτάλη» στον γνωστό αθλητικό δημοσιογράφο Νίκο Συρίγο, ο οποίος και την αποδέχτηκε.

Η ενέργεια αναπτύσσεται μέσα από ολιγόλεπτα βίντεο και, με την ολοκλήρωση των 4 video challenges, θα κορυφωθεί με Instagram διαγωνισμό, όπου οι επισκέπτες του site θα κληθούν να δοκιμάσουν και οι ίδιοι τις δυνάμεις τους στο office bucket challenge με συνεργάτες και φίλους, κερδίζοντας δώρα από το Milko. Η ενέργεια φιλοξενείται σε mobile first custom made πλατφόρμα, η οποία περιλαμβάνει βίντεο, native άρθρα και quiz και επικοινωνείται από το σύνολο των ανδρικών site του δικτύου της DPG Digital Media, με έντονη social media παρουσία.

Η ενέργεια τρέχει στο https://www.ratpack.gr/a/kane-ton-kinezo/<?xml:namespace prefix = “o” ns = “urn:schemas-microsoft-com:office:office” /><o:p></o:p>