«Οι Έλληνες είμαστε τόσο σίγουροι για τον ηλιόλουστο καιρό μας, που τολμάμε να εγγυηθούμε έκπτωση στους Γερμανούς τουρίστες, αν τύχει και ποτέ συννεφιάσει στη χώρα μας».

Σε αυτό το concept, φέτος τον Μάιο και για 3 ημέρες οι κάτοικοι του Βερολίνου παρακολούθησαν μέσω livestream τον ηλιόλουστο καιρό της Αθήνας και της Πάρου από το billboard που εγκατέστησε η Ogilvy για λογαριασμό της Aegean στο Sony Center. Η ενέργεια έδινε την εγγύηση πως εάν όσο παρακολουθούν εμφανιστεί έστω και ένα σύννεφο στην οθόνη, θα ενεργοποιηθεί αυτόματα έκπτωση 50% για τις απευθείας πτήσεις της Aegean από Γερμανία για Ελλάδα.

Επί 3 ημέρες οι ηλιόλουστες οθόνες συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον πολλών περαστικών, αρκετοί από τους οποίους παρέμειναν στο χώρο για αρκετή ώρα περιμένοντας τα σύννεφα. Εκτός από το billboard, η ενέργεια μεταδιδόταν live και στο YouTube, δίνοντας τη δυνατότητα σε ακόμα περισσότερους Γερμανούς πολίτες, και εκτός Βερολίνου, να αφήσουν ό,τι κάνουν και να κολλήσουν στις οθόνες τους ελπίζοντας για λίγη συννεφιά στον ελληνικό ουρανό.