Marketing Week - Το Instagram ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand παγκοσμίως

Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Τεχνολογία και πολυτέλεια «ανεβάζουν ρυθμούς»

Το Instagram ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand παγκοσμίως

12 Ιουνίου 2019 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Social Media,Έρευνες

Τους ταχύτερους ρυθμούς ανάπτυξης της αξίας τους καταγράφουν οι μάρκες τεχνολογίας, όπως φαίνεται στη φετινή κατάταξη BrandZ.

Στον αντίποδα, brands αυτοκινητοβιομηχανίας και προσωπικής φροντίδας αγωνίζονται να ακολουθήσουν. Το Instagram, έχοντας εκτιναχθεί κατά 47 θέσεις, κατετάγη 44ο και σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, με το εντυπωσιακό 97%. Δεύτερο ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand αναδείχθηκε το Lululemon (77%), ακολουθούμενο από τα Netflix (65%), Salesforce (58%), Adobe (57%) και Shiseido (56%).

«Κάποια brands ακόμη εδραιώνουν τη θέση τους, αναπτυσσόμενα προσεγγίζοντας μέχρι πρότινος “παρθένα” κοινά, όπως το Instagram. Άλλα υπενθυμίζουν στους καταναλωτές τι πρεσβεύουν όπως το Chipotle (40%), η ανανεώνοντας την τοποθέτησή τους και τις αντιλήψεις γύρω από αυτά όπως το YSL (45%)», εξηγεί ο Graham Staplehurst, Global Strategy Director του BrandZ.

Με την εντεινόμενη στροφή στο lifestyle και την ευεξία, τα luxury brands επιστρέφουν δυναμικά και κατατάσσονται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες: τις καλύτερες επιδόσεις είχαν τα Dior (29%), Louis Vuitton (15%), Gucci (13%) και Hermes (10%). Το retail επίσης ανεβάζει ταχύτητα ως κατηγορία (25%) και οι στρατηγικές των κορυφαίων μαρκών δείχνουν ότι όταν τα brands αναλαμβάνουν να προσφέρουν εμπειρίες υψηλής ποιότητας μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα στο τοπίο του retail. (Πηγή: Marketingweek.com)

Marketing Week Online( 12 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778