Marketing Week - Νίκος Κωστρόγλου, Αλέξανδρος Σακελλαρίου, Koolmetrix: Πώς ένα ελληνικό agency μπήκε στα FB success stories

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Νίκος Κωστρόγλου, Αλέξανδρος Σακελλαρίου, Koolmetrix: Πώς ένα ελληνικό agency μπήκε στα FB success stories

11 Σεπτεμβρίου 2019 | 07:00 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Με το πεδίο του digital advertising να μετασχηματίζεται με πρωτόγνωρους ρυθμούς, ο ρόλος του agency επαναπροσδιορίζεται στη βάση της παροχής απόλυτα εξατομικευμένων υπηρεσιών και της εξειδίκευσης στις τελευταίες εξελίξεις. Ο Νίκος Κωστρόγλου και ο Αλέξανδρος Σακελλαρίου της Koolmetrix χαρτογραφούν το νέο τοπίο, δίνοντας τις συντεταγμένες για high performance digital marketing.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778