Μικρή πτώση της τάξης του 2,82% κατέγραψε το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα το πρώτο εξάμηνο του 2019, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2018, σύμφωνα με στοιχεία του Spot Monitor.

Το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος καταγράφηκαν συνολικά 66.758.699 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου. Η μεγαλύτερη μείωση καταγράφηκε στη Θεσσαλονίκη, με ποσοστό 7,52%, ενώ ακολουθούν η Αθήνα με -2,68% και η Περιφέρεια με -1,77%. Η κατηγορία τρόφιμα-ποτά βρίσκεται σταθερά στην κορυφή των κατηγοριών με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων την εξεταζόμενη περίοδο, με μια μικρή μείωση, από 8.243.315 δευτερόλεπτα το 2018 σε 7.469.634 το 2019.

Το top 5 των κατηγοριών με τη δυναμικότερη διαφημιστική παρουσία στο συγκεκριμένο Μέσο συμπληρώνουν η κινητή τηλεφωνία, η διασκέδαση, οι οικονομικοί οργανισμοί και ο εξοπλισμός οικοδομής. Σε επίπεδο brands, το retail τροφίμων παραμένει «βασιλιάς» του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου. Πρώτος το εξάμηνο που πέρασε ήταν ο Μασούτης, ακολουθούμενος από Lidl και AB Βασιλόπουλο.

Το brand που αύξησε περισσότερο τη διαφημιστική προβολή του σε επίπεδο χρόνου ήταν η Europa Profil Αλουμίνιο, ενώ το brand που τη μείωσε περισσότερο ήταν ο Σκλαβενίτης. Στην Αθήνα, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η Lidl. Σε επίπεδο εξαμήνου, ο μήνας με τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο ήταν ο Ιούνιος, με 14.329.111 δευτερόλεπτα.