Έτσι, ο σταθμός εκπέμπει πλέον και πάλι πρόγραμμα. Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Flash 96 FM ανέφερε τα εξής: «Κατόπιν σχετικών συνεννοήσεων, ο Flash συνεχίζει την παρουσία του στην ελληνική ραδιοφωνία. Στόχος της διοίκησης παραμένει η έγκυρη και αδέσμευτη ενημέρωση των ακροατών. Για τον σκοπό αυτό θα συνεχίσουμε να καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια». Το όλο πρόβλημα υπέβοσκε εδώ και καιρό και είχε να κάνει με τις καθυστερήσεις πληρωμών, οι οποίες είχαν αρχίσει να δημιουργούν κακό κλίμα στον σταθμό.

Στις 23 Απριλίου η κατάσταση έφτασε στα άκρα, όταν οι τεχνικοί του σταθμού αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν και νέα απεργία. Αυτό οδήγησε τη διοίκηση του Flash 96 FM να αναστείλει τη λειτουργία του σταθμού, μετά από σχετική απόφαση του Πέτρου Κυριακίδη, την οποία μετέφερε στους εργαζόμενους ο Διευθυντής του σταθμού Ηλίας Παπανικολόπουλος.

Η διεύθυνση του σταθμού μάλιστα εξέδωσε και ανακοίνωση, η οποία ανέφερε τα εξής: «Ο Flash 96 ενημερώνει τους ακροατές του ότι θα είναι στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης και σε αυτή την κρίσιμη στιγμή στην οποία βρίσκεται η χώρα και ότι, παρά τις συντονισμένες μεθοδεύσεις που επιχειρούν τη φίμωσή του, θα συνεχίσει να αγωνίζεται χωρίς διακοπή για την πιο έγκυρη, άμεση και αληθινή πληροφόρηση του κοινού».

Η ανακοίνωση αυτή είχε και συνέχεια, όταν την επόμενη ημέρα αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του σταθμού η εξής ανακοίνωση: «Ο Πέτρος Κυριακίδης ποτέ δεν υπήρξε παράλογος και αναξιόπιστος. Εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τους εργαζομένους να υπάρξει αίσιο τέλος».

Αυτό το μήνυμα άνοιξε μια χαραμάδα ελπίδας για λύση του αδιεξόδου, κάτι που επιβεβαιώθηκε λίγες ώρες αργότερα. Παρά την αίσια λύση του θέματος βέβαια, κανείς δεν μπορεί να πει ότι το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί οριστικά, αφού το όλο περιβάλλον παραμένει εξαιρετικά δύσκολο, ενώ ο κλάδος του ραδιοφώνου φαίνεται να έχει «χτυπηθεί» από την κρίση περισσότερο από κάθε άλλο Μέσο.

Όσον αφορά στον Flash 96, αξίζει να σημειωθεί ότι από πλευράς ακροαματικότητας δεν είναι μέσα στους πρώτους 20 ραδιοφωνικούς σταθμούς, ωστόσο από πλευράς διαφημιστικής απορρόφησης το πρώτο δίμηνο του 2012 ήταν… πρώτος σε τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services.
Πιο συγκεκριμένα, απορρόφησε 2.254.272 ευρώ (με 7.470 αριθμό μηνυμάτων), έναντι 2.154.503 ευρώ του Ρυθμού FM. Αυτό που θα πρέπει βέβαια να τονιστεί είναι ότι ανάλογα προβλήματα αντιμετωπίζουν όλοι σχεδόν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί, σε διαφορετικό ωστόσο βαθμό (Nitro, Derti, Sfera κ.ά.).

Σε κάθε περίπτωση, όσο η διαφημιστική δαπάνη του Μέσου μειώνεται διαρκώς, τα προβλήματα θα παραμένουν και θα επανέρχονται με την πρώτη ευκαιρία.