Marketing Week - Gender stereotyping: Πόσο χώρο για «λάθη» έχουν τα brands;

Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Το case με τη «δυστοπική» σύζυγο της Peloton, ανοίγει τη συζήτηση

Gender stereotyping: Πόσο χώρο για «λάθη» έχουν τα brands;

16 Δεκεμβρίου 2019 | 17:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Trends

Η Peloton είναι μια από τις αγαπημένες μάρκες αθλητικού εξοπλισμού για αθλητές και celebrities, όπως ο Usain Bolt και ο Hugh Jackman.

Συνήθως στις διαφημίσεις της πρωταγωνιστούν αψεγάδιαστες παρουσίες που ιδρώνουν με πάθος, σε εξεζητημένα σπίτια. Η χριστουγεννιάτικη καμπάνια της μάρκας πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα και συμπεριλαμβάνει σειρά στερεοτύπων, μοιάζοντας να αγνοεί τις σχετικές πρωτοβουλίες που λαμβάνονται από ολόκληρο το διαφημιστικό οικοσύστημα. Και ξεσηκώνει θύελλα αντιδράσεων.

Viral για τους λάθος λόγους
Το σποτ ξεκινάει με μια πανέμορφη σύζυγο και μαμά, που ξυπνάει μακιγιαρισμένη στο υπέροχο σπίτι της με τον άντρα της να την καθοδηγεί στο σαλόνι καθώς αυτή κρατά τα μάτια της κλειστά. Όταν αυτός της φωνάζει «Τώρα!», εκείνη τα ανοίγει για να αντικρίσει με ενθουσιασμό ένα ποδήλατο γυμναστικής Peloton, που της έχει πάρει δώρο.

Από τότε, ξυπνάει από τις 6 για να κάνει ποδήλατο και τρέχει σε αυτό με το που γυρίζει από τη δουλειά, καταγράφοντας τη νέα της πραγματικότητα σε video. Ένα χρόνο μετά, παίζει το video στον σύζυγο, κοιτάζοντάς τον εναγωνίως, περιμένοντας την επικρότησή του.

Προφανώς οι χρήστες του διαδικτύου δεν μπόρεσαν να αντισταθούν, με τα memes για τη δυστοπική «σύζυγο Peloton» να κατακλύζουν τα social media, τη διαφήμιση να γίνεται viral και τον διεθνή διαφημιστικό Τύπο να επιδίδεται σε αναλύσεις επί αναλύσεων για τον αντίκτυπο μιας καμπάνιας που θυμίζει αντίστοιχες της δεκαετίας του ‘60.

Αξιοποιώντας το momentum
Πολλοί αναρωτιούνται για το πώς ένα fitness brand μπορεί να αστοχήσει τόσο, όταν η τάση της ευεξίας είναι τόσο ισχυρή, προβάλλοντας ένα πρότυπο με το οποίο κανείς δεν μπορεί και δεν θέλει να ταυτιστεί. Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το «sequel» που δημιούργησε για τα social media το Aviation gin, του ηθοποιού Ryan Reynolds.

Σε ένα σύντομο σποτ, τοποθετεί την ίδια ηθοποιό σε bar να πίνει κοκτέιλ «στα νέα ξεκινήματα» μαζί με φίλες της, που της λένε ότι δείχνει υπέροχη! Η μετοχή της Peloton έπεσε κατά 9% λίγο μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας, πολλοί είναι όμως εκείνοι που, ακολουθώντας το δόγμα «Δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα», θεωρούν ότι το brand είναι αυτή τη στιγμή top of mind και αυτό από μόνο του είναι καθοριστικό.
(Πηγές: Marketingweek.com, AdWeek)

Marketing Week Online( 16 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778