Το Publicis Groupe Greece δημιούργησε τη νέα digital καμπάνια του Iperespresso illy για να αναδείξει την «Iperεμπειρία» espresso στο σπίτι που προσφέρει το σύστημα espresso με μηχανή και κάψουλα της illy.

Ο δημιουργικός σχεδιασμός της καμπάνιας έγινε από την Black Pencil, ενώ ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του πλάνου Μέσων από τη Starlink του Publicis Groupe Greece. Στόχος της καμπάνιας είναι η αύξηση του awareness και του engagement για το σύστημα Iperespresso illy (μηχανή και κάψουλα), προκειμένου να ενισχυθεί το at-home consumption. Το πρώτο μέρος της καμπάνιας αφορά στην ενίσχυση του awareness, έχοντας ως κύριο όχημα το digital content.

Χρώματα, μοντέρνο look & feel και μία αισθητική stop motion, δημιουργούν μία ιδιαίτερη και νεανική εικόνα για το σύστημα Iperespresso illy, αλλά και μία ξεχωριστή ταυτότητα για το brand. Παράλληλα, η έναρξη της επικοινωνίας σηματοδοτήθηκε από τοποθέτηση προϊόντος και παρουσιάσεις σε γνωστές καθημερινές εκπομπές. Παράλληλα, στην καμπάνια έχουν ενταχθεί και celebrities, ώστε σε λίγες μέρες να ξεκινήσει το δεύτερο μέρος της digital καμπάνιας, στο οποίο θα περιλαμβάνονται ακόμα περισσότερα digital properties, με την επιμέλεια της Black Pencil.