Η Διαμαντής Μασούτης λανσάρει τη νέα της διαφημιστική καμπάνια, με την υπογραφή της Cicero, η οποία παρουσιάζει στο κοινό αληθινές, καθημερινές στιγμές, με τις οποίες οι καταναλωτές μπορούν να ταυτιστούν.

Το χαμόγελο, η φιλική εξυπηρέτηση, η αφοσίωση, η ποικιλία, η υψηλή ποιότητα, οι χαμηλές τιμές και οι μεγάλες προσφορές προβάλλονται ως όλα αυτά που οι άνθρωποι των σούπερ μάρκετ Μασούτης φροντίζουν και προσφέρουν καθημερινά, με την καρδιά τους. Το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας συνιστά στρατηγικό βήμα της επικοινωνίας της εταιρείας, καθώς πρόκειται για τη φυσική συνέχεια των δύο προηγούμενων.

Το πρώτο βήμα έγινε πέρυσι με ένα τηλεοπτικό σποτ όπου πρωταγωνιστής ήταν ο ίδιος ο πελάτης, ενώ στο δεύτερο σποτ, πρωταγωνιστές ήταν «Οι άνθρωποι του Μασούτη». Τώρα, στην τρίτη κατά σειρά ταινία, πελάτες και εργαζόμενοι συναντιούνται και αλληλοεπιδρούν μέσα από γνώριμες καθημερινές στιγμές, όχι μόνο offline (φυσικό κατάστημα), αλλά και online, χρησιμοποιώντας τις ηλεκτρονικές εφαρμογές της Διαμαντής Μασούτης. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Green Olive Films, με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά, ενώ τη μουσική και το sound design επιμελήθηκε η Musou Music Group.