To MullenLowe Group επέλεξε η Bayer για τη διαχείριση του παγκόσμιου λογαριασμού του τμήματος Consumer Health.

Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της ανάθεσης περιλαμβάνεται η brand και digital strategy, καθώς και το δημιουργικό διεθνώς για τις μάρκες Bepanthen, Berocca, Canesten, Elevit, Iberogast, Redoxon, Rennie και Supradyn. Το agency θα αναλάβει επίσης integrated καμπάνιες, καθώς και τα κομμάτια digital και content για το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων Consumer Health της φαρμακοβιομηχανίας για την περιοχή EMEA.

Τα γραφεία του MullenLowe Group στη Μ. Βρετανία θα είναι επικεφαλής, με τη συνεργασία να τίθεται σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2020. Τον λογαριασμό χειριζόταν μέχρι τώρα η Wunderman Thompson. Σύμφωνα με την Patricia Corsi, Global Chief Marketing and Digital Officer της Bayer, η διαγωνιστική διαδικασία κορυφώθηκε με ένα «Pitch in a Day» workshop, το οποίο αναπαρέστησε την πραγματική δημιουργική διαδικασία, από το briefing στην πρόταση και το consumer testing.

Ο Global CEO του MullenLowe Group, Alex Leikikh, σχολίασε: «Η Bayer αποτελεί μια εξαιρετικά συναρπαστική νίκη για το MullenLowe Group. Πρόκειται για έναν τεράστιο διαφημιζόμενο παγκοσμίως, με έναν φιλόδοξο Global CMO και μια ομάδα marketing που θέλει να εκσυγχρονίσει και να ψηφιοποιήσει το επικοινωνιακό μοντέλο στο κομμάτι του Consumer Healthcare».
(Πηγή: Βrandinginasia.com)