H adjust. υπογράφει τη νέα διαδικτυακή καμπάνια #happyBREATHday της φαρμακευτικής Chiesi Hellas.

Η καμπάνια έχει ως στόχο την ενημέρωση του κοινού για τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και αντιμετώπισης της Χρόνιας Αποφρακτικής Πνευμονοπάθειας (ΧΑΠ), με βασικό κανάλι επικοινωνίας τα social media και ιδιαίτερα την Facebook Page happyBREATHday και την ιστοσελίδα www.happybreathday.gr, που θα είναι σύντομα ενεργή.

Την παραγωγή επιμελήθηκε η Dare Film, τη σκηνοθεσία ο Μανώλης Μαυρής και το Music & sound design η Rabeats. Η παρουσίαση της καμπάνιας έγινε στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου με αφορμή την 20η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα ΧΑΠ. Υπεύθυνη για τη διοργάνωση της συνέντευξης Τύπου ήταν η Stratcom.