Marketing Week - Στην ForestView η επικοινωνιακή στρατηγική των Simply Burgers

Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στον «αέρα» η καμπάνια «It’s simply a love thing»

Στην ForestView η επικοινωνιακή στρατηγική των Simply Burgers

7 Νοεμβρίου 2019 | 16:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,New Business,Εστίαση

Η ForestView ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνιακής στρατηγικής των Simply Burgers, across the funnel.

Η νέα καμπάνια «It’s simply a love thing» είναι ήδη live, με ένα video που ενισχύει την εικόνα των Simply Burgers. H ForestView έχει αναλάβει επίσης τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής Social Media, καθώς και τη διαχείριση της CRM βάσης των Simply Burgers, με στόχο την ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας «γύρω από τη διαχρονική αγάπη που τρέφει το brand για το φαγητό, αλλά και τον καταναλωτή». Το brand μετρά 16 χρόνια στον χώρο της εστίασης, με χαρακτηριστικό moto το «Food we love».

Marketing Week Online( 7 Νοεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778