Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια που επιμελήθηκε για τα TGI Fridays η Unlimited Creativity, θυγατρική της V+O Greece, η οποία ανέλαβε την επικοινωνία του brand μετά από δημιουργικό spec.

Το concept της καμπάνιας ακολουθεί μια φρέσκια, upbeat και νεανική προσέγγιση, παρουσιάζοντας τα TGI Fridays ως έναν ultimate «προορισμό» για απόλαυση και διασκέδαση, ως ένα αγαπημένο σημείο (destination) με δικά του landmarks, φυλές, συνήθειες, γεύσεις, αρώματα και χρώματα. Το νέο motto «Enter the Fridays State of Life» υπογράφει όλες τις ενέργειες της καμπάνιας. On air βρίσκονται ένα νέο TVC, δύο ραδιοφωνικά σποτ, καθώς και καταχωρίσεις.

Παράλληλα, η Unlimited δημιούργησε μια σειρά εντύπων και instore υλικών, που αναδεικνύουν τα Fridays Tribes και ενισχύουν περαιτέρω το awareness του νέου concept. Η Ελίνα Καραγιάννη, General Manager της Unlimited Creativity, δήλωσε: «Μας γέμισε χαρά το γεγονός ότι, πέρα από τη διαδικασία του spec, κερδίσαμε και την εμπιστοσύνη της TGI Fridays, που μας έδωσε την ευκαιρία να εμπνευστούμε και να δημιουργήσουμε μια νέα καμπάνια, για ένα brand εστίασης που γνωρίζουμε και αγαπάμε όλοι».