Marketing Week - The Balkan Hub: Νέο δίκτυο εταιρειών επικοινωνίας

Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Η White ιδρυτικό μέλος από την Ελλάδα

The Balkan Hub: Νέο δίκτυο εταιρειών επικοινωνίας

14 Οκτωβρίου 2019 | 16:35 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Στη δημιουργία ενός νέου δικτύου ανεξάρτητων εταιρειών επικοινωνίας για την περιοχή των Βαλκανίων, προχώρησαν επτά agencies με έδρα σε 7 χώρες της ΝΑ Ευρώπης.

Το νέο δίκτυο εκπροσωπείται και στην Ελλάδα, καθώς μεταξύ των ιδρυτικών μελών είναι και η ελληνική διαφημιστική White. Σκοπός του The Balkan Hub είναι η παροχή ενοποιημένων υπηρεσιών επικοινωνίας στην περιοχή, μέσα από τη σύμπραξη δυνάμεων των μελών. Στο δίκτυο συμμετέχουν μέχρι στιγμής οι εταιρείες Interpartners Group (Βουλγαρία), White (Ελλάδα), Media Concept Store (Ρουμανία), Domino Communications (Σερβία), New Moment Albania (Αλβανία), New Moment Skopje (Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας) και Communications Lab (Κροατία).

Κάθε μία από τις ανεξάρτητες αυτές εταιρείες είναι αναγνωρισμένη στον τομέα της εμπορικής επικοινωνίας, διαθέτει ισχυρό portfolio τοπικών και διεθνών πελατών και φιλοδοξεί να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία συγκερασμού παροχής λύσεων εμπορικής επικοινωνίας για όλη την περιοχή. Με την ευκαιρία της επίσημης ανακοίνωσης που έγινε την Τρίτη 8 Οκτωβρίου στη Σόφια, ο Δανιήλ Φωκάς, Διευθύνων Σύμβουλος της White, δήλωσε: «Η νέα οντότητα The Balkan Hub είναι η πρώτη στο είδος δομή με ξεκάθαρη στόχευση στα Βαλκάνια και σκοπό να προσφέρει εις βάθος εξειδίκευση και υπηρεσίες στην περιοχή, δουλεύοντας ως μία ομάδα σε διαφορετικές αγορές, με ευελιξία και προτάσσοντας τα μετρήσιμα αποτελέσματα προς όφελος των πελατών». Σύμφωνα με τους ιδρυτές, το εγχείρημα έρχεται ως φυσική συνέχεια της δραστηριότητας που οι εν λόγω εταιρείες ήδη αναπτύσσουν στην απαιτητική αγορά της περιοχής, σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.

Marketing Week Online( 14 Οκτωβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778