Η νέα εκστρατεία ενημέρωσης για τον εμβολιασμό έναντι του έρπητα ζωστήρα που διοργανώνεται από την MSD, με τη συνεργασία της Ελληνικής Εταιρείας Αλγολογίας, βρίσκεται ήδη στον «αέρα» και αποτελεί μια ωδή στις καθημερινές στιγμές.

Πρωταγωνιστής του τηλεοπτικού σποτ, το οποίο υπογράφει η Ogilvy, είναι ένα γνωστό ζευγάρι, ένα ζευγάρι της διπλανής πόρτας που αφήνει τη… μουρμούρα για να εξηγήσει τη σημασία μιας ασήμαντης στιγμής. Ο έρπητας ζωστήρας προσβάλλει συνήθως ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας και μπορεί να εκδηλωθεί με αφόρητο πόνο, με αποτέλεσμα να τους στερεί ακόμη και τις πιο απλές και καθημερινές συνήθειες.

Συνήθειες που, επειδή τις θεωρούμε δεδομένες, δεν τις εκτιμάμε σχεδόν ποτέ. Έτσι, το ζευγάρι απαθανατίζει, αναδεικνύει και εκθειάζει αυτές τις στιγμές με χιουμοριστικό τρόπο, με σκοπό την ενημέρωση για το εμβόλιο έναντι του έρπητα ζωστήρα και τη δωρεάν χορήγησή του σε άτομα άνω των 60 ετών. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από τη Foss Productions, σε σκηνοθεσία Χάρη Βαφειάδη.