Αναζωογόνηση στους Βραζιλιάνους που περιμένουν το λεωφορείο φιλοδοξεί να προσφέρει η Sprite με τη νέα της καμπάνια «Fresh Drops».

Με την καλοκαιρινή σεζόν να πλησιάζει για τη χώρα, η Wieden + Kennedy Sao Paulo λάνσαρε την πρώτη της δουλειά για το brand της Coca-Cola με ιδιαίτερα animations, που θα «τρέξει» σε digital outdoor κατά τις ώρες αιχμής στο Ρίο ντε Τζανέιρο και το Σάο Πάολο. Εκτός από τα περισσότερα από 2.500 σημεία σε δρόμους και σταθμούς τρένων στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας, θα εμφανιστεί και στα διαφημιστικά διαλείμματα στο MTV, ενώ η μάρκα θα είναι αποκλειστικός χορηγός της ενημέρωσης για την κίνηση σε ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Η μεγάλη ποικιλία των animations δημιουργήθηκε από το in-house studio της W+K Sao Paulo, Joint, σε συνεργασία με καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, όπως οι Marc Tudisco, Yeye Weller, Felms και το λονδρέζικο studio Yumyum. Στρατηγικά, η καμπάνια έχει ως στόχο να ενισχύσει το brand awareness της Sprite στη Βραζιλία, απευθυνόμενη σε νεαρότερους καταναλωτές οι οποίοι δεν προσεγγίζονται εύκολα μέσα από τις παραδοσιακές διαφημίσεις.

«Η πρότασή μας είναι να αναπροσδιορίσουμε το πώς μιλάμε για τη δροσιά, όταν οι κώδικες, στο σύνολο της κατηγορίας, μοιάζουν πολύ», αναφέρει η Ana Carolina Santos, Integrated Communications Manager της Sprite. «Φέρνουμε μια νεανική, ανατρεπτική και κυρίως μη-γραμμική γλώσσα για να συνδεθούμε με το κοινό μας».
(Πηγή: AdWeek)