Η Mindshare σε συνεργασία με την Interbus προχώρησε στην υλοποίηση μιας media first υπαίθριας προβολής στο μετρό του Συντάγματος για λογαριασμό του πελάτη της Coca-Cola, στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας για τα συλλεκτικά μπουκάλια.

Μετά την Κρήτη, τη Θεσσαλονίκη και τις Κυκλάδες, η Coca-Cola τιμά ακόμα μια περιοχή της Ελλάδας με ένα συλλεκτικό μπουκάλι αφιερωμένο αυτή τη φορά στην πρωτεύουσα. Για 10 μέρες, οι επισκέπτες του σταθμού μετρό με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση είχαν την ευκαιρία να δουν σε 3D εκτύπωση ύψους 3 μέτρων τη νέα αυτή συσκευασία, η οποία εμπνέεται από τη πλούσια ιστορία και κληρονομιά της Αθήνας. Για πρώτη φορά μια τρισδιάστατη κατασκευή τοποθετήθηκε στο πιο κεντρικό σημείο του σταθμού, εξασφαλίζοντας υψηλό visibility στους εισερχόμενους, αλλά και στους εξερχόμενους από τον σταθμό.