Marketing Week - Ήρων-Cream: Ο καταναλωτής πρωταγωνιστεί σε στρατηγική και επικοινωνία

Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ήρων-Cream: Ο καταναλωτής πρωταγωνιστεί σε στρατηγική και επικοινωνία

19 Ιουνίου 2019 | 09:10 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Ενέργεια / Περιβάλλον,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Καινοτομία, βιωσιμότητα, πελατοκεντρικό mindset: αναπτυσσόμενος σταθερά σε αυτούς τους άξονες, ο όμιλος ΗΡΩΝ κεφαλαιοποιεί την αξιοπιστία του και, με μία καμπάνια-υπερπαραγωγή από την Cream, «γυρίζει τον διακόπτη» στην αγορά της ενέργειας.

Κρατώντας τα ηνία της αγοράς της ενέργειας ήδη από τα πρώτα της βήματα, ο όμιλος ΗΡΩΝ καλείται πλέον να ανταποκριθεί σε ένα νέο καταναλωτικό προφίλ, που προτάσσει όχι μόνο την ανταγωνιστική τιμή, αλλά και την προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών που διευκολύνουν την καθημερινότητα, με βασική σταθερά την αειφορία.

Η τελευταία του καμπάνια, με την υπογραφή της Cream, αντανακλά την πελατοκεντρική του φιλοσοφία και την ολιστική του προσέγγιση στον χώρο της ενέργειας. Ο Γιώργος Δανιόλος, Διευθύνων Σύμβουλος του ΗΡΩΝΑ μιλά για τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας και η Εύη Σισαμή, Γενική Διευθύντρια της Cream, αναλύει τα δομικά στοιχεία μιας επιτυχημένης καμπάνιας.

    MW: Ο ΗΡΩΝ είναι ο όμιλος που «εγκαινίασε» την απελευθερωμένη αγορά ενέργειας στην Ελλάδα. Τι έχει αλλάξει από τότε αναφορικά με τις καταναλωτικές συνήθειες και απαιτήσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία;

Γιώργος Δανιόλος: Περισσότερο από ποτέ, ο καταναλωτής θέλει αξία για τα προϊόντα ή υπηρεσίες που αγοράζει. Η τάση αυτή ισχύει και για την κατηγορία της προμήθειας ενέργειας και πηγαίνει, πλέον, πέρα από τον ανταγωνισμό σε επίπεδο τιμής: ο σύγχρονος καταναλωτής αντιλαμβάνεται την έννοια της αξίας και με όρους πρόσθετων υπηρεσιών ή συναφών προϊόντων που διευκολύνουν τη ζωή του και τον καθιστούν περιβαλλοντικά υπεύθυνο πολίτη. Απαιτεί εξυπηρέτηση υψηλού επιπέδου μέσα από κανάλια επικοινωνίας που αυτός επιθυμεί και αναζητά αξιοπιστία σε κάθε σημείο επαφής του με μια εταιρεία της κατηγορίας μας.

Ο ΗΡΩΝ παραμένει πρωτοπόρος από την 1η μέρα που άνοιξε η αγορά ενέργειας στην Ελλάδα, ακριβώς γιατί κέντρο του DNA μας είναι πάντα ο πελάτης: με καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα που στόχο έχουν την εξοικονόμηση ενέργειας για τους πελάτες μας, με εξυπηρέτηση μέσω παραδοσιακών αλλά και digital μέσων που διευκολύνουν την καθημερινότητα των πελατών μας, με ηγετικό μερίδιο στην αγορά ενέργειας και περισσότερους από 130.000 πελάτες -που πιστώνεται στην αξιοπιστία που προσδίδει η παρουσία μας σε όλα τα στάδια της παραγωγής, εμπορίας και προμήθειας ενέργειας.

    Μια αξιοσημείωτη κίνηση από την πλευρά του ομίλου ήταν το EcoMove για τον διαμοιρασμό οχημάτων. Ποια insights οδήγησαν σε αυτήν και πώς αναμένεται να εξελιχθεί;

Ο ΗΡΩΝ, με το EcoMove, φέρνει το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα και ταυτόχρονα μία καινοτόμο υπηρεσία για μετακινήσεις με μηδενικούς ρύπους. Το ηλεκτροκίνητο μέλλον δεν είναι και τόσο μακρινό, καθώς ηλεκτρικοί αυτοκινητόδρομοι δοκιμάζονται σε πιλοτικό επίπεδο σε διάφορες χώρες παγκόσμια, στη Νορβηγία 1 στα 2 οχήματα που πωλούνται είναι ηλεκτρικά, μεγάλες πόλεις όπως το Παρίσι και η Βαρκελώνη αντικαθιστούν τον ρυπογόνο στόλο αστικών λεωφορείων τους με νέα, ηλεκτροκίνητα.

Το EcoMove απευθύνεται, αρχικά, σε εταιρικούς πελάτες που θέλουν να μειώσουν το ενεργειακό αποτύπωμά τους, προσφέροντας οικονομία και ευκολία στις μετακινήσεις των εργαζόμενων ή πελατών τους μέσω του διαμοιρασμού ενός στόλου ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτό γίνεται εύκολα με την εφαρμογή Heron EcoMove για κινητά, μέσα από την οποία μπορεί κάποιος να κρατήσει, ξεκλειδώσει, μετακινηθεί με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο EcoMove.

Ταυτόχρονα, ο ΗΡΩΝ προσφέρει μέσα σε αυτή την υπηρεσία και το hardware κομμάτι της συντήρησης των οχημάτων, τους φορτιστές και, φυσικά, το ρεύμα. Μιλάμε δηλαδή για μία end-to-end υπηρεσία σε μία απλή, μηνιαία, χρέωση. Η υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη για τους εργαζόμενους στο κτίριο της εταιρείας μας, ενώ έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον σημαντικός αριθμός εταιρειών της χώρας μας.

    Πώς αναπτύσσεται η στρατηγική του ομίλου και ποιες είναι οι προτεραιότητες για την επόμενη διετία;

Η συνέχιση της πρωτοκαθεδρίας του ΗΡΩΝΑ ως κορυφαίου ιδιώτη παρόχου ενέργειας της χώρας αποτελεί στρατηγικό σκοπό. Η ηγετική στρατηγική που υποστηρίζει αυτό τον σκοπό ακουμπά πάνω στα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα: υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών, πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών, φυσική παρουσία με καταστήματα σε όλη τη χώρα, αλλά και εκμετάλλευση digital καναλιών επαφής με τους πελάτες μας και καινοτόμες υπηρεσίες, όπως το EcoMove.

Όλα όμως εδράζουν πάνω στο πλαίσιο της βιώσιμης ανάπτυξης, κάτι που ο ΗΡΩΝ πρεσβεύει και αποδεικνύει από την 1η μέρα λειτουργίας του: οι μονάδες παραγωγής στη Θήβα λειτουργούν με φυσικό αέριο που είναι φιλικότερο προς το περιβάλλον, σε εξέλιξη βρίσκεται επένδυση φωτοβολταϊκών στον ίδιο χώρο, υπηρεσίες όπως το EcoMove προωθούν τη μετακίνηση με μηδενικούς ρύπους, ενώ μέσω της πρωτοποριακής πλατφόρμας ShareTheLight βοηθούμε να καταπολεμηθεί η ενεργειακή ένδεια στη χώρα μας. Το brand purpose ΗΡΩΝΑ είναι ένα βιώσιμο, καθαρότερο, περιβάλλον για όλους.

    Ας περάσουμε τώρα στην πρόσφατη καμπάνια. Ποιο είναι το concept και με ποιους τρόπους συνδέεται με την προηγούμενη επικοινωνία;

Εύη Σισαμή: H βασική ιδέα είναι πάντα η ίδια! Ο ΗΡΩΝ, Νο1 ιδιώτης παραγωγός και προμηθευτής, δίνει τον απόλυτο έλεγχο σε σχέση με τη διαχείριση της ενέργειας. Δημιουργούμε επικοινωνίες μονοσήμαντες, με δυνατό beat αξιοποιώντας πολύ γνωστά, αγαπημένα μουσικά κομμάτια, το «I’ve got the power» στην προηγούμενη επικοινωνία και ο συνδυασμός του με το «Simply the best» σε αυτή την επικοινωνία.

Πρωταγωνιστής μας τότε και τώρα ο ίδιος, ο καταναλωτής που, με την ενέργεια του ΗΡΩΝΑ, έχει τη δύναμη χρησιμοποιώντας απλώς τα χέρια του να βάζει σε λειτουργία από τον ανεμιστήρα στο σπίτι του μέχρι …να ανάβει το φεγγάρι. Στη φετινή επικοινωνία, αυτός ο καταναλωτής απέκτησε παρέα, το έτερον ήμισύ του, το Φυσικό Αέριο του ΗΡΩΝΑ, που προσωποποιείται σε μια δυναμική γυναίκα και που μέσα από ένα άτυπο battle τελικά ενώνουν τις δυνάμεις τους κάτω από το brand του ΗΡΩΝΑ. Θεωρούμε τον ΗΡΩΝΑ «μονόδρομο» στην επιλογή εναλλακτικού παρόχου ενέργειας, για αυτό προσεγγίζουμε επικοινωνιακά τις καμπάνιες μας με τον δυναμισμό που του αξίζει.

    Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση για να αποτυπωθεί η δημιουργική ιδέα στην πράξη;

Η δημιουργική ιδέα αποτυπώθηκε με μια καμπάνια υπερπαραγωγή. Και όπως κάθε υπερπαραγωγή, έτσι κι αυτή, είχε τις προκλήσεις της. Τα γυρίσματα έγιναν σε ένα από τα μεγαλύτερα studios του εξωτερικού, όπου ο χρόνος είναι χρήμα και το αντίστροφο. Το κυνήγι του χρόνου λοιπόν για μια τέτοια καμπάνια ήταν μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις, ειδικά όταν έχεις να αντιμετωπίσεις και τεχνικές δυσκολίες, όπως η σκηνή που η πρωταγωνίστριά μας, το «Φυσικό Αέριο», πρέπει να περάσει κυριολεκτικά μέσα από ένα τοίχο.

Επίσης, δόθηκε μάχη με τον καιρό μιας και έπρεπε να αναπληρωθούν ταχύτατα οι ώρες βροχής που προέκυψαν. Χορευτές, χορογραφίες, ειδικοί φακοί, σπέσιαλ εφέ που έδωσαν και την τελική πινελιά σε αυτή την παραγωγή, υποστηρίχθηκαν με ατέλειωτες ώρες προετοιμασίας και δουλειάς. Αλλά το αποτέλεσμα μας δικαίωσε. Τόσο εμάς όσο και τον ΗΡΩΝΑ που με το on air της καμπάνιας άρχισε αμέσως το ενδιαφέρον και η εμπορική ανταπόκριση!

    Τι είναι αυτό που κάνει μια καμπάνια επιτυχημένη; Σε ποιες διαστάσεις εστιάζετε κατά την ανάπτυξη της ιδέας αλλά και κατά την υλοποίησή της;

Μετά από 20 χρόνια λειτουργίας στη διαφημιστική αγορά έχουμε καταλήξει σε κάποια βήματα που χέρι-χέρι με τους πελάτες μας, τα περπατάμε παρέα. Κάποια από αυτά είναι η βάση της συνεργασίας. Είναι η χημεία, το καλό κλίμα, η αμοιβαία κατανόηση, που, σε συνδυασμό με πολύ ταλέντο και σκληρή δουλειά, δημιουργούν σχέσεις που μετρούν χρόνια με τις μάρκες που μας εμπιστεύονται.

Έπειτα, είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για την παραγωγή της ιδέας. Από τα βασικά μας είναι το brand spa, μια μεθοδολογία καταιγισμού ιδεών που γίνεται συνήθως 24 ώρες μετά το brief και η συμμετοχή του πελάτη είναι καθοριστική για να ορίσουμε τις περιοχές εκείνες που έχει νόημα να εμβαθύνουμε.

Στοιχεία έρευνας βοηθούν και μπορεί να πολλές φορές να τεστάρουμε τις ιδέες μας με κάποια μορφής έρευνας πριν καν φτάσουν στον πελάτη. Έπειτα, έχουμε αναπτύξει μια μεθοδολογία 7 σημείων στόχευσης για τα προϊόντα του retail που μας δίνουν τη δυνατότητα να οδηγούμε τον καταναλωτή διαδοχικά από το πρωί που ξυπνάει, στο σημείο πώλησης και εν τέλει στην αγορά του.

Στην Cream πιστεύουμε πολύ στη δύναμη της στρατηγικής και του insight, που μιλάει στην καρδιά και στο μυαλό του καταναλωτή και που υπηρετεί την αλήθεια του κάθε brand. Για αυτά ψάχνουμε, ξενυχτάμε και τελικά βρίσκουμε. Αλλά πάντα έτσι δεν ήταν η διαφήμιση; Μια δουλειά για γερά στομάχια…

Marketing Week (T. 1566)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778