Η «Τοποθέτηση Προϊόντος» είναι μια φράση που στην τηλεόραση έχει ταυτιστεί με τη χορηγία προγραμμάτων.

Η νέα καμπάνια της MullenLowe Athens για την Knauf, έρχεται να ανατρέψει αυτό το μήνυμα και να του προσδώσει την κυριολεκτική σημασία του. «Γιατί η πιο γρήγορη και εύκολη τοποθέτηση προϊόντος είναι αυτή της γυψοσανίδας Knauf». Με μία σειρά 4 τηλεοπτικών σποτ, που η διάρκειά τους δεν ξεπερνάει τα 17 δευτερόλεπτα, προβάλλονται μέσα από ένα μονοπλάνο, όλα τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει όποιος ανακαινίζει το σπίτι του με Knauf. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Ribeye, με σκηνοθέτη τον Άκη Μιταυτσή.