Τον ύψους 110 εκατ. λιρών διαφημιστικό λογαριασμό της

(Λονδiνο) Στο spec συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, οι JWT London, McCann London, SapientNitro και WCRS, ενώ στην τελική φάση διαγωνίστηκαν, πέρα από την W+K, οι TBWAManchester και VCCP. Το agency που χειριζόταν μέχρι τώρα το λογαριασμό ήταν η The Red Brick Road, η οποία «γεννήθηκε» το 2005 έχοντας για ιδρυτικό πελάτη την Tesco. Επέλεξε, ωστόσο, να μην διεκδικήσει και πάλι το χρίσμα και δεν συμμετείχε στο spec.

Αναφερόμενος στην επιλογή της W+K, ο Matt Atkinson, Group Marketing and Digital Officer της Tesco, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που επιλέξαμε την W+K έπειτα από ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό spec. Η ισχυρή σκέψη τους, η εξαιρετική ομαδική δουλειά τους και η δημιουργικότητά τους πραγματικά ξεχώρισαν». Από την πλευρά του, ο Neil Christie, Managing Director της W+K, χαρακτήρισε την ανάθεση «μία υπέροχη ευκαιρία να συνεργαστούμε με ένα από τα κορυφαία βρετανικά brands».