Στο Global Network Ranking 2011

(Παρίσι) Διατηρήθηκε έτσι και πάλι μπροστά από την OMD, η οποία, πάντως, με 34,1 δισ. έφτασε πολύ κοντά στην πρωτιά. Πιο πίσω, στην τρίτη θέση τερμάτισε η ZenithOptimedia με 31,9 δισ., ενώ την πεντάδα συμπλήρωσαν η Mindshare με 29,2 δισ. και η MediaCom με 27,9 δισ. Στις θέσεις 6-10 κατετάγησαν δε το 2011 η Carat με 27,0 δισ., η MEC με 25,1 δισ., η UM με 17,1 δισ., η MPG με 17,0 δισ. και η Initiative με 13,0 δισ.

Οι Starcom MVG και OMD αύξησαν τα κονδύλια τους κατά 9,0% και 9,8% αντίστοιχα, ωστόσο τα μόνα δίκτυα εντός του Top 10, τα οποία παρουσίασαν διψήφια αύξηση, ήταν η ZenithOptimedia με 11,1% και η Carat με 10,1%. Τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν, πάντως η 12η Maxus με 43,6% και η 11η PHD με 17,5% -η Maxus διπλασίασε την επίδοσή της στις Η.Π.Α. Συνολικά, η αγορά των media agencies χειρίστηκε περί τα 320 δισ. δολάρια.