Έπειτα από 7 χρόνια συνεργασίας

[Νέα Υόρκη] Με κοινή τους ανακοίνωση, οι δύο πλευρές δήλωσαν: «έπειτα από μία ιδιαίτερα πετυχημένη συνεργασία, αποφασίσαμε να μην συνεχίσουμε. Είμαστε όλοι μας πολύ περήφανοι για τα αποτελέσματα που καταφέραμε και θα εξακολουθήσουμε να συνεργαζόμαστε στο λογαριασμό του Vitaminwater, καθώς και σε άλλα projects». Η απόφαση ξάφνιασε, μιας και, όντως, η συνεργασία ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη και καθιέρωσε την Coke Zero ως μία δημοφιλή εναλλακτική επιλογή. Το 2011, η Coca-Cola δαπάνησε περί τα 35 εκατ. δολάρια για την προβολή της Coke Zero.