Με τηλεοπτικό σποτ των εταιρειών McCann Erickson Athens και Top Cut

Το σποτ δημιουργήθηκε με την αφιλοκερδή συμμετοχή των εταιρειών McCann Erickson Athens και Top Cut και είναι διάρκειας 53’’. Στο σποτ προβάλλεται η αξία του εθελοντισμού και η σημασία της συμμετοχής του κοινού στον Μαραθώνιο.

Το κοινωνικό αυτό τηλεοπτικό μήνυμα, εκτός των ιδιωτικών και κρατικών τηλεοπτικών σταθμών, προβλήθηκε από τον ΟΠΑΠ T.V. (στις οθόνες των 5.000 πρακτορείων), τη Nova T.V. (Nova Cinema – Nova Sport), καθώς και από τις οθόνες των Μarfin Bank, Eurobank, Αττικό Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ, The Mall Athens, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», Everest (62 καταστήματα ανά την Ελλάδα) και Flocafe (49 καταστήματα στην Αττική).