Marketing Week - Ήρων-Cream: Ο καταναλωτής πρωταγωνιστεί σε στρατηγική και επικοινωνία

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ήρων-Cream: Ο καταναλωτής πρωταγωνιστεί σε στρατηγική και επικοινωνία

19 Ιουνίου 2019 | 09:10 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Ενέργεια / Περιβάλλον,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Καινοτομία, βιωσιμότητα, πελατοκεντρικό mindset: αναπτυσσόμενος σταθερά σε αυτούς τους άξονες, ο όμιλος ΗΡΩΝ κεφαλαιοποιεί την αξιοπιστία του και, με μία καμπάνια-υπερπαραγωγή από την Cream, «γυρίζει τον διακόπτη» στην αγορά της ενέργειας.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778